آينه کنسول چيست | آينه کنسول اسپورت | جديدترين مدل هاي آينه و کنسول

آينه کنسول ساده براي درب ورودي

ورودي خانه يکي از بهترين مکان ها براي قرار گرفتن آيينه و کنسول است. وجود يک آيينه بزرگ و يک کنسول که روي آن با وسايل جالب دکوري تزيين شده، مي تواند براي مهمانان شما بسيار جذاب و خيره کننده باشد. يکي ديگر از بي نظيرها در دنياي آينه کنسول همين طرحِ بسيار زيبا و البته بکرِ آينه کنسول ساده است. بله آينه کنسول ساده که از يک آينه با قابي ساده از جنس چوب يا برنز يا برنج به زيبايي هر چه تمام تر ساخته شده است اما ساده و بدون هيچ طرحي ست که همين سادگي آن، به شدت بر زيبايي و چشم نوازي اش افزوده است.

کاربرد کنسول

کنسول کاربردهاي مختلف و زيادي دارد. مي توان گلدان و کتاب را کنسول  گذاشت. يا وسايل ريزو کوچک را داخل کشو هاي کنسول قراربدهيم. حتي بعضي ها از کنسول به عنوان ميز تحريراستفاده مي کنند. کنسول اغلب همراه آينه استفاده مي‌شود که مي توان کنسول را بدون آينه هم در دکوراسيون منزل قرار داد.

جاي کنسول در دکوراسيون منزل کجاست

نکته مهمي که بايد بدانيم اين است که کنسول در کجاي منزل بايد قرار بگيريد يادمان باشد که نمي توان کنسول را در هرجايي از منزل قرار داد ميز کنسول را مي‌توان در قسمت ورودي خانه يا ساير اتاق‌ها قرار داد تا ضمن زيبايي، فضاي اضافه‌اي براي گذاشتن وسايل بوجود آيد. کنسول وقتي که در پذيرايي قرار مي گيرد بايد آينه کوچک تري نسبت به کنسولي که در ورودي منزل است داشته باشد.و کنسولي که در پذيرايي قرار مي گيرد بايد بيشترروي لوازم دکوري و قفسه هاي آن تمرکز کرد. مدل کنسول پذيرايي با ديگر وسايل پذيرايي بايد ست باشد اگرمبلمان سلطنتي داريد پس بايد از کنسول پذيرايي هم طرح سلطنتي داشته باشد.اينکه بايد حتما در اتاق نشيمن مبل راحتي وجود داشته باشد باز هم از آن قانون‌هايي است که اصلا خط و ربطش معلوم نيست. هيچ لزومي ندارد که در هر اتاق نشيمني يک يا دو کاناپه عريض و طويل وجود داشته باشد. در واقع در باور ما تا امروز مبل‌هاي نيم‌ست هم بدون کاناپه نبوده‌اند در حالي که امروز در طراحي مدرن قانون نانوشته عجيب را کنار گذاشته‌اند و خيلي وقت‌ها در دکوراسيون داخلي منزل به داشتن چهار مبل ساده راحت اکتفا مي‌کنند. طراحان داخلي اين روزها کاناپه‌ها را بيشتر در اتاق خواب يا کنار کتابخانه‌هاي شخصي جا مي‌دهند. اگر هم خانه‌ها خيلي بزرگ باشند آنها را به اتاق ديدن تلويزيون و محل دور هم نشيني آنها منتقل مي‌کنند.
اگر قسمت ورودي خانه شما تاريک است – که اکثر در آپارتمان ها اينگونه است – قرار دادن يک آينه شيک و با اندازه مناسب به روشن کردن و دلباز نشان دادن فضا کمک بسزايي خواهد کرد بخصوص اگر با کمبود پنجره و نور طبيعي در منزل خود روبرو هستيد اينکار مي تواند بي نهايت تاثيرگذار باشد. اگر هم خوش شانس هستيد و در قسمت ورودي خانه از پنجره اي مناسب بهره مي بريد، مي توانيد از اين فرصت به نحو احسنت استفاده کرده و با قرار دادن يک آينه بزرگ و قدي زيبايي اين قسمت از خانه را چند برابر افزايش بدهيد. چنين چيدمان هايي در ورودي خانه بيشتر مناسب فضاهايي با طراحي مدرن و معاصر هستند اما در خانه کلاسيک و سنتي هم مي توانيد با قرار دادن آينه هاي پر نقش و نگار و  با جزئيات زياد اين کار را به زيباترين صورت انجام دهيد.

چوب قهوه‌اي، ماندگار و اصيل
 
ميز کنسول چوبي با تناژ رنگي گردويي و فندقي و ماهاگوني هميشه ماندگار و مد است. چوب قهوه‌اي اين خوبي را دارد که منزل شما را لوکس جلوه خواهد داد. اين شيک و مجلل بودن زماني مضاعف خواهد شد که ميز کنسولتان منبت شده هم باشد. دستگيره‌هاي شيک برنزي و مهره‌هاي تزييني برنز هم مواردي هستند که در لوکس شدن ميزتان نقش خواهند داشت. مدل‌هاي خمره‌اي ميز کنسول مجلل‌ترين نوع هستند که در چيدمان کلاسيک خوش خواهند درخشيد. معمولاً اين سبک ميز کنسول در بازار درصورتي‌که قصد خريد دست‌اول آن را داشته باشيد قيمتي بالاي يک‌ميليون تومان دارد.

کنسول‌هاي کف

مدل ديگري از ميز کنسول، کنسول‌هاي کوتاه‌قدي است که اگر کنار ست مبلمان شما قرار گيرد، مکان مناسبي براي قرار دادن ظرف‌هاي مجلل شماست. اين مدل کمتر رايج و خاص و منحصربه‌فرد است. اگر منبت شده باشد که جلوه‌اش دوچندان خواهد بود. يادتان باشيد نيازي نيست کنسول شما حتماً همراه با آينه باشد. مي‌توانيد ساختارشکني کنيد و بالاي ميز کنسولتان يک تابلوي زيباي نقاشي نصب کنيد. حتي چندين قاب کوچک با چيدماني زيبا بروي ديوار بالاي ميز کنسول ايده جالب ديگري است. قرار دادن آباژوري زيبا روي ميز کنسول جلوه ميزتان را در شب چند برابر خواهد کرد. چيدن شمع‌هاي زيبا يا شمعدان‌هاي متناسب مي‌تواند انتخاب خوب ديگري باشد.

تفاوت بين ويترين و آينه و کنسول در چيست

هر دوي اين وسايل جزء المان هاي مخصوص دکوراسيون حال و پذيرايي بوده و براي جاي دهي و نمايش ظروف و اشياء خاص به کار مي روند، اما فرق اساسي بين آن ها در نحوه ي نمايش وسايل داخلشان مي باشد.

در واقع ويترين بيشتر به عنوان يک فضا و مکان براي نمايش ظروف مي باشد، حال آنکه کنسول به علت داشتن کمد و طبقات غير شفاف نمي تواند مانند ويترين ظروف را به نمايش بگذارد و معمولاً بيشتر به عنوان مکاني براي نگهداري تعداد بيشتري از ظروف استفاده مي شود.

مدل آينه و کنسول مدرن عروس

آينه و کنسول امروزه يکي از ضروري ترين اقلام جهيزيه است و بايد در هر خانه اي وجود داشته باشد, آينه و کنسول در انواع سلطنتي و اسپرت وجود دارند که بيشتر جنبه زيبايي دارند. اگر سرويس چوب تان سفيد است بايد آينه و کنسول سفيد انتخاب کنيد و اگر دکوراسيون منزل تان سلطنتي و طلايي رنگ است بايد آينه کنسول طلايي انتخاب کنيد.مدل آينه کنسول

مدل آينه کنسول مشکي

رنگ مشکي از آن دسته رنگ‌هاي شيک و منحصر به فردي است که بسته به مدلي که دارد مي‌تواند براي هر نوع و سبک دکوراسيوني مناسب باشد. اين مدل آينه کنسول اسپرت مشکي که در اين تصوير مشاهده مي‌کنيد با سادگي خود مي‌تواند براي دکوراسيون‌هاي مدرن و ساده و يا دکوراسيون اسپرت گزينه خوبي به شمار بروند. پس اين ايده را هم ناديده نگيريد.