آینه دکوراتیو، بهترین انتخاب برای دکوراسیون منزل

 تا به حال شده است حسي خاص نسبت به يکي از لوازم و وسايل هاي دکوري خانه تان داشته باشيد؟ مثلا ديوانه وار بخواهيد که از آن ها در طراحي دکوراسيون داخلي خانه تان استفاده کنيد. من اين حس را به آينه ها دارم، آينه هايي که روشني و شکوه را به دکوراسيون خانه مهمان مي کنند و حضورشان باعث مي شود تا ديوار هاي خانه رنگ و لعابي خاص و زيبا به خود بگيرند. هر وقت آينه هاي دکوراتيو با سبک و سياق جديد مي بينم بي اختيار دلم مي خواهد آن ها را تهيه کنم و به خانه ببرم.

آينه هاي دکوراتيو کاشي مانند

اين نوع آينه ها بيشتر شبيه تايل هاي کاشي هستند که در کنار هم چيده شده و طرح هاي زيبا پديدي آورده اند. روي اين آينه هاي دکوراتيو و فانتزي معمولا طرح هاي زيبا حکاکي شده است به صورتي که در اين قسمت ها جيوه وجود ندارد تا انعکاسي ايجاد کند و وقتي تعداد زيادي از اين تايل هاي آينه اي در کنار هم قرار مي گيرند، باعث تکرار ريتميک يک طرح و در نهايت زيبايي بصري خيره کننده اي مي شوند. کمي عکس بالا را بهتر نگاه کنيد.

آينه هاي دکوراتيو براي سرويس هاي بهداشتي 

به گفته کارشناسان و طراحان شيشه و آينه دکوراتيو هنرکده کريستال از اين آينه هاي دکوراتيو و فانتزي مي توانيد در دکوراسيون فضاهاي مختلف استفاده کنيد، به طور مثال آن ها مي توانند مهمان ديوارهاي سرويس بهداشتي شما باشند.

 آينه هاي دکوراتيو براي دکوراسيون داخل نشيمن ها 

اگر قصد داريد تا از آينه هاي دکوراتيو براي دکوراسيون اتاق نشيمن استفاده کنيد، مي توانم به شما طرح هاي مختلفي را ارئه دهم، عکس بالا يکي از اين طرح هاي است، آينه اي کشيده و مقطع که يک طرح دنباله دار روي آن کشيده شده است. اين نوع طرح ها و داستان دنباله دارشان مي تواند چشم هر بيننده اي را با خود همراه کند.

آينه هاي دکوراتيو با طرح پازل

يکي ديگر از طرح هاي جذابي که مي تواند آن ها را به صورت آينه هاي فانتزي و دکوراتيو مهمان دکوراسيون داخلي خانه هاي تان کنيد، طرح پازل است، من که به شخصه محو زيبايي اين طرح شده ام. مطمئن باشيد با خيال راحت مي توانيد ديوارهاي خالي و بدون روح خانه تان را به دست اين آينه ها بسپاريد و از معجزه آن ها لذت ببريد. البته اين نوع طرح براي دکوراسيون داخلي اتاق خواب ها هم بسيار مناسب هستند. 

آينه هاي دکوراتيو گرد براي دکوراسيون داخل خانه 

از نظر طراحان گروه شيشه و آينه دکوراتيو هنرکده کريستال اين نوع آينه ها يکي از جذاب ترين انواع آينه هاي فانتزي هستند که مي توانند در دکوراسيون داخلي خانه مورد استفاده قرار بگيرند. اين آينه ها کمي هم با عوامل فنگ شويي مطابقت دارند و حضورشان به شما کمک مي کند تا حس بهتري در خانه را تجربه کنيد.

 آينه هاي دکوراتيو يا آثار هنري فاخر 

آينه هاي دکوراتيو مي توانند در دکوراسيون داخلي خانه شما تبديل به آثار هنري فاخري شبيه تابلو هاي نقاشي شوند. اين آينه ها بسيار براي دکوراسيون داخلي فضاي نشيمن مناسب هستند.

آينه هاي دکوراتيو که شما را سرگرم مي کنند

بعضي از اين آينه هاي دکوراتيو هم هستند که مي توانند شما را سرگرم کنند، آن ها ظاهري مرموز و اسرار آميز دارند، خطوط مبهمي که مي توانند شما را گمراه کنند و باعث شوند که براي چند دقيقه هم که شده به آن ها خيره شويد و براي آن ها وقت بگذاريد.

آينه هاي دکوراتيو منحصر به فرد 

آينه هاي دکوراتيو منحصر به فرد، طراحي خاصي دارند. اين آينه ها مي توانند هر طرح و مدلي داشته باشند، گروه شيشه و آينه دکوراتيو هنرکده کريستال تعداد زيادي از اين آينه ها را در اختيار شما قرار مي دهد که مي توانيد بنا بر سبک دکوراسيون خانه تان يکي از آن ها را انتخاب کنيد.

 آينه هاي دکوراتيو يا دکوري هاي شيک

شما خيلي راحت مي توانيد روي اين آينه هاي دکوراتيو حساب کنيد و وظيفه ايجاد تغيير در دکوراسيون داخلي خانه را به آن ها بسپاريد. آن ها علاوه بر اين که مي توانند اينه باشند مي توانند وسيله هاي دکوري چشمگير و خيره کننده اي باشند که هر کسي را با حضور خود شگفت زده مي کنند. 

ديوارپوش هايي از جنس آينه هاي دکوراتيو 

شما مي توانيد از آينه هاي دکوراتيو به عنوان ديوارپوش هاي خلاقانه و زيبا نيز استفاده کنيد. اين آينه ها مي توانند زيبايي ديوارهاي شما را چند برابر کنند. اين ديوارپوش هاي اينه اي مي توانند جلوه اي متفاوت از ديوارپوش ها را براي شما به نمايش بگذارند.