آینه های دیواری در دکوراسیون منزل

 آينه هاي ديواري مدرن ؛ شايد اولين و مهم‌ترين کاربرد آينه رسيدگي به ظاهرمان باشد، اما آينه کاربردها و تاثيرات زيادي در دکوراسيون منزل دارد. آينه ها باعث بزرگ‌تر به نظر رسيدن فضا مي‌شوند و به همين دليل براي خانه‌هاي کوچک و همچنين فضاهاي کوچک ( مانند راهروها ) بسيار مناسبند. همچنين آينه‌ها نور را منعکس مي‌کنند و باعث روشن‌تر به نظر رسيدن فضا مي‌شوند. پس اگر فضاي کم نوري داريد با کمک آينه‌ مي‌توانيد آن را پر نور کنيد. همچنين سبک و فرم و ميزان استفاده از آينه در فضا بر حس و حال فضا تاثير مي‌گذارد. پس اگر مي‌خواهيد از آينه‌ها براي داشتن دکوراسيوني زيبا کمک بگيريد، از اين يادداشت کمک بگيريد و از ايده‌هاي پيشنهادي استفاده کنيد.

آينه هاي ديواري

يک آينه بزرگ ديواري جان دوباره‌اي به فضا مي‌دهد. نور زيادي را منعکس مي‌کند و باعث مي‌شود فضا شيک و خيره‌کننده شود. اينکه يک آينه بزرگ بدون قاب را به ديوار نصب کنيد يا با انتخاب يک قاب شيک زيبايي آينه را دو چندان کنيد بستگي به سبک دکوراسيون منزل شما و سليقه‌تان دارد. هر دوي اين‌ها زيبا و کاربردي خواهند بود. مي‌توانيد به جاي نصب يک آينه بزرگ، چند آينه کوچک‌تر در ابعاد يکسان را کنار هم نصب کنيد تا در مجموع يک آينه بزرگ روي ديوار داشته باشيد. اينکه از يک فرم ساده مربع يا مستطيل استفاده کنيد يا آينه‌هاي شش ضلعي را کنار هم بچينيد، هيچ فرقي در نتيجه کار نخواهد داشت.
ورودي اين خانه بسيار ساده و در عين حال شيک است و دليل آن وجود يک آينه بزرگ قاب دار روي ديوار است که از سقف شروع شده و تا روي زمين ادامه پيدا کرده است. يک ميز کنسول ساده که جلوي اين آينه قرار گرفته است با تزيينات و چيدمان حداقلي زيبايي اين ورودي را تکميل کرده است.
طراح اين فضا با انتخاب قابي از جنس سنگ مرمر براي آينه بزرگ ديواري، بين ديوار و کفپوش هارموني ايجاد کرده است. هزينه ساخت، حمل و نقل و نصب يک آينه با اين ابعاد بسيار گران تمام مي‌شده که با نصب چند آينه در ابعاد کوچک‌تر در قاب، اين مشکل حل شده است.
اين آينه بزرگ با قابي آنتيک به نقطه کانوني اين اتاق نشيمن تبديل شده است. در عين حال که باعث روشن و پر نور شدن فضا شده، به سادگي و رنگ هاي خنثي اين اتاق نشيمن، جان دوباره‌اي بخشيده است.
نصب چهار آينه با ابعاد يکسان و با قابي ساده و طلايي، فضايي شيک و مدرن و کمي لوکس را به وجود آورده است. هماهنگي رنگ طلايي قاب آينه‌ها با نيمکت مدرن ورودي خانه، زيبايي اين ورودي مدرن را تکميل کرده است.
تکه‌هايي از کنده‌هاي درختان که روي آن با آينه پوشانده شده است يک نمونه خاص و کم نظير است. چيدمان اين آينه در کنار هم فضايي منحصر به فرد ايجاد کرده که چشم هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌کند.
چيدمان آينه‌هاي دايره‌اي شکل در کنار هم، ايده‌اي شيک و مدرن است که نه تنها از تاثيرات مثبت آينه در منزل بهره‌مند خواهيد شد، بلکه براي شما به مثابه يک اثر هنري خواهد بود که روي ديوار منزل نصب کرده‌ايد.